Від АЗС до супермаркету: кому тепер можна поскаржитися через додаток monobank
Від АЗС до супермаркету: кому тепер можна поскаржитися через додаток monobank

Від АЗС до супермаркету: кому тепер можна поскаржитися через додаток monobank

Користувачі monobank тепер мають можливість залишати відгуки та побажання компаніям безпосередньо через мобільний додаток банку. Про це повідомив співзасновник необанку Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.

За словами Гороховського, швидка реакція на фідбек користувачів є ключовою для створення незабутнього клієнтського досвіду. "Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта — це подарунок для розвитку бізнесу", - зазначив він.

Нова функція вже доступна для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ. Бізнеси, підключені до сервісу monobank, зобов'язуються оперативно реагувати на коментарі клієнтів.

Гороховський закликав підприємців активно використовувати цю можливість для покращення взаємодії з клієнтами. Для активації функції відгуків компаніям необхідно звернутися за електронною адресою feedback@loyaltyai.com.ua.

Нагадаємо, банкір спрогнозував рівень інфляції в Україні до кінця року.

Джерело матеріала
loader