У Міноборони розповіли, навіщо "Резерв+" просить зареєструватися повторно, якщо користувач не заходить у застосунок протягом тижня.
Мобільний застосунок для військовозобов'язаних "Резерв+" автоматично розлогінює користувачів з міркувань безпеки. Про це сказала заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко в інтерв'ю порталу DOU.
У виданні вказали на те, що після реєстрації в "Резерв+" через деякий час додаток знову просить зареєструватися. На запитання про те, коли цей баг буде виправлено, Катерина Чорногоренко відповіла, що ця функція закладена в сервіс із міркувань безпеки. За її словами, це відбувається, коли користувач не заходить у додаток протягом тижня.
"Тому це не баг, а фіча для вашої безпеки", — наголосила заступниця міністра оборони.
Катерина Черногоренко також заявила, що більшість проблем із "Резерв+" виникають не через високе навантаження, а через помилки, які сталися ще на етапі перенесення даних із паперових носіїв до реєстру.
"Ми намагаємося виправити такі помилки якнайшвидше і тому запустили функцію "Виправити дані онлайн", — зазначила чиновниця.
Нагадаємо, у застосунку "Резерв+" тепер відображається актуальний статус бронювання військовозобов'язаного громадянина. За словами Катерини Черногоренко, частину наказів не вдалося оцифрувати через відсутність інформації, яка ідентифікує особу.
У Міністерстві оборони розповіли про поширені міфи, пов'язані з військово-обліковими документами в застосунку Резерв+, зокрема про те, що електронні дані нібито розсекречуватимуть, що документи з ЦНАПу є важливішими, що можуть оголосити в розшук, відстежувати геолокацію або надіслати електронну повістку.