![Після лібералізації ринку "Укрзалізниця" потребуватиме до €1 млрд дотацій щороку](https://thumbor.my.ua/LJLS46JNfppBIkWDiH_FCE2emZE=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F9ca834856d72a1db5149f33558c2dda8.jpg)
Після лібералізації ринку "Укрзалізниця" потребуватиме до €1 млрд дотацій щороку
Упродовж п’яти-семи років після після лібералізації ринку залізничних перевезень "Укрзалізниця" втратить до 70% доходів від вантажних перевезень.
Про це повідомив в інтерв’ю Forbes Ukraine голова правління компанії Євген Лященко.
За словами Лященка, фінансова модель "Укрзалізниці" після анбандлінгу, опрацьована спільно зі спеціалісти Світового банку, передбачає, що компанія потребувати €0,8–1 млрд дотацій щороку. Адже після лібералізації ринку залізничних перевезень УЗ втратить до 70% доходів від вантажних перевезень.
"Тож це питання насамперед не поділу компанії, а хто дотуватиме значні видатки на пасажирські перевезення та підтримку інфраструктури, коли ринок лібералізується", – каже Лященко.
За його словами це філософія європейської моделі – країни ЄС дотують власні залізниці. Але вона може бути неприйнятна для України. "У нашому бюджеті вочевидь найближчими роками таких грошей не буде", – додав він.
Зараз УЗ спільно з Deloitte працює над стратегією компанії на п’ять років, у якій буде мапа ризиків та розрахунки різних сценаріїв, повідомив голова компанії.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)