Клієнт ПриватБанку повідомив про несподівану комісію при проведенні платежу через Google Pay.
На порталі "Мінфін" користувач описав ситуацію, коли під час підтвердження платежу на суму 46,24 грн. фактично було списано 51,24 грн., повідомляє "Хвиля".
Згідно з описом клієнта, у запиті на підтвердження платежу інформації про комісію не було. Банк пояснив ситуацію тим, що сайт, на якому проводилася оплата, налаштував транзакцію як переказ коштів, а не оплату товару чи послуги.
"У зв'язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування у проведенні платежів та видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу або товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки", - пояснив представник ПриватБанку. .
Банк також зазначив, що комісія відображається при підтвердженні лише у разі оплати через ресурси ПриватБанку. При використанні сторонніх послуг інформацію про комісію слід шукати в умовах обслуговування картки.
Також часто клієнти скаржаться, що банкомати Приватбанку не видають гроші. У банку роз'яснили, чому затягується повернення коштів.