Геніальний лайфхак, як підвищити ефективність на роботі – і начальник буде радий, і вам приємно
Геніальний лайфхак, як підвищити ефективність на роботі – і начальник буде радий, і вам приємно

Геніальний лайфхак, як підвищити ефективність на роботі – і начальник буде радий, і вам приємно

Ефективне планування робочого часу та розстановка пріоритетів у виконанні завдань є запорукою високої продуктивності. Одним із дієвих методів оптимізації робочого процесу є техніка 3-3-3, запропонована Олівером Беркманом.

Суть цього підходу полягає в тому, щоб розділити робочий день на три періоди по три години кожен, присвячуючи їх різним типам завдань. Про це повідомляє Lifehacker.

Чоловік, який працює за компютером
Чоловік, який працює за компютером

На початку дня відводиться три години для зосередженої роботи над найважливішим та найскладнішим проектом. Цей час є найбільш продуктивним, адже до ранку наші розумові ресурси ще свіжі, а концентрація максимальна.

Наступні три години рекомендується приділити виконання термінових, але не надто складних завдань. Вони не вимагають надзусиль, але дозволяють підтримувати робочий ритм навіть після завершення найбільш енерговитратної фази дня.

Останній тригодинний період краще присвятити рутинним справам – прибирання на робочому місці, відповіді на електронні листи, планування майбутніх проектів. Ці дії дозволяють розуму трохи відпочити після напруженої первинної роботи.

IT-фахівці, робота в офісі / фото: Pinterest
IT-фахівці, робота в офісі / фото: Pinterest

Запорукою ефективності методу 3-3-3 є правильне розподілення зусиль протягом дня.

На піку працездатності виконуються найскладніші завдання, які потребують максимальної концентрації. Далі навантаження поступово зменшується доти, доки не перейде в режим легкої рутинної діяльності.

Такий підхід допомагає уникнути передчасного виснаження та розпилення уваги.

Знай.ua писав, ці звички допоможуть врятувати мозок від "старіння": будете "огірками" і після 50

Джерело матеріала
loader