Клієнти Ощадбанку в Україні висловлюють своє розчарування та невдоволення через труднощі, з якими вони стикаються при спробі отримати доступ до своїх фінансових коштів.
Банк, який заарештує та блокує їх рахунки, створює серйозні перешкоди для нормального функціонування їхнього життя. Скарги клієнтів поширюються через соціальні мережі та популярний портал Мінфін, де люди діляться своїм досвідом та намагаються привернути увагу до своїх проблем.
Деякі з них навіть звернулися до суду з позовами або розглядають можливість подати колективну скаргу з метою отримання компенсації за раптовість та збитки.
Загалом українці рекомендують один одному звертатися до Національного банку України як відповідного органу, а також використовувати соціальні мережі, зокрема Facebook, для прискорення процесу розблокування своїх рахунків у Ощадбанку.
Такий колективний підхід спрямований на максимально швидке вирішення проблеми та відновлення нормального фінансового стану клієнтів.
Ощадбанк каже, що вони вирішують проблему з арештом на рахунках і обіцяють зняти його незабаром. Представник банку каже, що всі рішення щодо зняття арешту обробляються автоматично.
Люди, які вже мають рішення про зняття арешту, повинні чекати, коли їхні рахунки стануть доступними знову. Але точної дати, коли це станеться, немає. Як тільки арешт буде знято, клієнт отримає повідомлення від банку.
Вам буде цікаво дізнатися про отримання пенсії на карту: ПФУ нагадав правила, які не можна ігнорувати пенсіонеру