Через введення нових графіків погодинних відключень електроенергії деякі абоненти «Київстар» скаржаться на погіршення якості послуг.
Зокрема, на зникнення або маленьку швидкість Інтернету, проблеми зі зв’язком.
«Мобільний інтернет - його як світла нема, теж нема»,
«Обіцяли що домашній інтернет буде працювати при відключенні. Збрехали. Як вам можна вірити?»,
«Останнім часом зв'язок дуже погіршився. До мене ніхто не може додзвонитися. Чують повідомлення, що я не в мережі. З іншими операторами такого не трапляється.(м.Черкаси)», - скаржаться клієнти «Київстар» на сторінці оператора у Facebook.
У «Київстар» надали відповідь, пояснивши, що відбувається зі зв’язком і чому є проблеми.
«Київстар використовує усі технічні можливості, щоб забезпечити роботу базових станцій в умовах відключення електроенергії через аварії або планові роботи», - запевнили у «Київстар.
Для надання мобільного інтернету, пояснюють у «Київстар», необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тож пріоритет в першу чергу надається "голосу" (мобільному зв'язку).
«Через значні пошкодження вони не можуть виробляти стільки ж електроенергії, як до початку атак», - наголошують в «Укренерго».
Останні новини України:
Не переходьте за посиланням: власників смартфонів попередили про ще одну небезпеку.
Зміняться умови оплати: "Київстар" оголосив про оновлення і ціни.
"Vodafone" звернувся до всіх абонентів через нові проблеми: чому зникає зв’язок.