Вже деякий час ми знаємо, що Ubisoft працює над двома великими проєктами по Assassin's Creed – більш традиційною японською епопеєю про ніндзя та самураї Codename Red та експериментальну Codename Hexe.
Остання буде "грою іншого типу" з темною сюжетною лінією, яка зосереджена на чаклунстві, і, можливо, більш лінійною структурою. Ось нові деталі про неї.
Надійний інсайдер Ubisoft Том Гендерсон поділився новими подробицями, які свідчать, що майбутня гра справді покаже неабиякий відхід від серії. Про це пише Insider-Gaming.
Судячи з усього, у грі буде єдиний головний персонаж – жінка на ім'я Ельза, яка має безліч відьомських здібностей.
За словами Гендерсона, він був свідком ігрового процесу, в якому Ельза має кота, якого вона використовує для відволікання ворогів. Кажуть, що це лише одна з кількох магічних здібностей, до яких ви матимете доступ.
Зважаючи на все, у грі також буде система залякування, дещо схожа на ту, яку можна було побачити в Assassin's Creed Syndicate DLC "Джек-Різник".
Якщо ви пропустили Jack the Ripper DLC, цей додаток давав гравцям різні інструменти, які вони могли використовувати для залякування ворогів як альтернативу стелсу або більш смертоносним підходам. Така система, безперечно, мала б сенс у грі, де ви граєте за відьму.
Крім того, Гендерсон повторює те, що ми вже чули раніше про масштаб гри, порівнюючи її з попередніми частинами серії, виконаними у "широкому лінійному" стилі.
Звичайно, поки що варто сприймати все це з часткою скептицизму, адже до релізу щось може змінитися, але цей інсайдер має майже ідеальний послужний список, коли доходить до Ubisoft.
Ubisoft не повідомила дату виходу Assassin's Creed Codename Hexe, але очікується, що вона з'явиться десь у 2026 році.
Раніше повідомлялося, ексрозробники BioWare та Ubisoft анонсували "Eternal Strands": на пригоди вже чекають.
Також, одну з найпопулярніших ігор серії "Assassin's Creed" повністю переклали українською: як встановити.