З показників лічильників постачальники послуг розраховують щомісячні платіжки. Щоб не допускати неточностей слід не тільки своєчасно передавати покази, а й проводити повірку приладів обліку. Про це нагадує Комунальний концерн "Центр комунального сервісу".
Квартирні лічильники мають проходити регулярну перевірку. Зазвичай - кожні 4 роки, але точніше можна дізнатися у технічному паспорті лічильника або у свідоцтві про перевірку.
Комунальники нагадують, що ігнорувати процедуру не можна. Якщо перевірку не буде проведено своєчасно, то передані з такого лічильника показники вважатимуться недійсними. Це виллється проблемами у платіжках.
"Якщо вчасно не виконати повірку лічильника, його буде знято з абонентського обліку: постачальники послуг в подальшому не зможуть використовувати показання приладу як підставу для обсягу нарахувань", - попередили споживачів.
Зазначається, що якщо лічильник буде знято з абонентського обліку, то нарахування проводитиметься за іншими алгоритмами, що визначаються особливостями технічних характеристик будинку, а саме:
- за наявності загальнобудинкового лічильника – за його показниками;
- за відсутності загальнобудинкового лічильника – за нормою.
Комунальники попереджають, що суми у платіжках у такому разі будуть вищими, ніж при обліку споживання по квартирному лічильнику.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.