/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F378e68a9f1cb3960f95917145ea3b61c.jpg)
"Безвідповідально": клієнт Нової пошти поскаржився на "подвійне" пакування посилок
Клієнти Нової пошти періодично скаржаться на роботу компанії, проте опублікований в соцмережі Facebook один із відгуків торкнувся кардинально іншого питання – шкоди екології.
Про це пише "Хвиля".
Так, клієнта обурило, що співробітники компанії пакують деякі посилки відразу в кілька пластикових пакетів, хоча могли просто переклеїти ТТН.
"Працівник Нової пошти, який всупереч здоровому глузду непошкоджений пакет Нової пошти, за яким не прийшов безвідповідальний клієнт, пакує в ще один новий пластиковий пакет Нової пошти. Навіщо? Щоб що?
Це екологія та безвідповідальне використання ресурсу та фінансів (1 пакет звучить безглуздо, доки не згадаємо обсяг перевезень Нової пошти на рік і тут стає трохи збентежено – це мільйони марно використаних пакетів).
Тут є окреме питання до керівництва – чому пакети не графітові, але це вже тема іншого діалогу”, – написав він.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Ff7bea7c383420836c92057dcc9bba3a4.jpg)
У компанії на скаргу відповіли: пообіцяли розібратися та запропонували промо-код на доставку посилок.
"Тут потрібно дивитися глибше на ситуацію. Потрібно прописати алгоритм дій оператора та заборонити таку допаковку", - додав клієнт, зазначивши, що його інтернет-магазин уже перейшов на графітові пакети.
"Було б дуже круто, якби і Нова пошта вчинила так само. Або навіть я як магазин згоден їх купувати, а не отримувати безкоштовно (за умови, що будуть графітові чи будь-який екоматеріал). І до речі, можна взагалі розробити послугу брендові еко пакети для партнерів – тобто щоб на замовлення від певної кількості НП наносилося на пакети не лише свій логотип, а й логотип відправника”, - наголосив українець.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F134f1ef86a6d9ce13b2115c2340eef6e.jpg)
Нагадаємо, Нова пошта запровадила нові "послуги" на випадок блекауту.

