Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю ставляться до своїх платіжок за комуналкою, є дуже важлива інформація від компанії "Нафтогаз". Фахівці компанії розповіли про ситуацію, в якій іноді виявляється багато клієнтів.
У "Нафтогазі" розповіли, як має вчинити клієнт, якщо було допущено помилку під час оплати газового рахунку.
Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби компанії "Нафтогаз".
Споживачі часто припускаються типових помилок при розрахунку споживання природного газу. Це може бути:
- неправильно вказаний особовий рахунок;
- не вказані персональні дані користувача;
- хибна оплата на чужий особовий рахунок.
Як повернути неправильно перераховані гроші в Нафтогазі
У такій ситуації треба діяти таким чином:
Написати заяву у довільній формі та вказати проблему. Вказати у заяві, чи потрібне повернення коштів. Надати копію документа, що засвідчує особу та ІПН. Додати чітке фото банківської платіжки, за якою можна встановити факт помилкової оплати (чек із терміналу не годиться).
Після описаних вище дій потрібно надіслати документи на електронну пошту client@gas.ua або на поштову адресу Нафтогазу України: м. Кропивницький, вул. Соборна, 1а.
Як повернути неправильний платіж за газ на банківську картку
У компанії наголошують, що персональні дані не можуть потрапити до рук шахраїв, бо там суворо дотримуються закону України "Про захист персональних даних".
Прес-служба акцентує увагу на тому, що якщо вам потрібно повернути гроші на банківську картку, то знадобиться також надати реквізити банку та заяву про переказ коштів.
Раніше повідомлялося, облгази "малюють" завищені показники: у "Нафтогазі" відповіли, як із цим боротися.
Також, тарифи на газ: коли може статися подорожчання і як українцям отримати знижку.