Зайві нарахування ще не привід для розпачу: "Нафтогаз" звернувся до всіх платників
Зайві нарахування ще не привід для розпачу: "Нафтогаз" звернувся до всіх платників

Зайві нарахування ще не привід для розпачу: "Нафтогаз" звернувся до всіх платників

Українці все частіше скаржаться, що отримують платіжки від "Нафтогазу" із зайвими кубами та вищими нарахуваннями. Куди звертатися і кому скаржитися у таких випадках, розповіли на facebook-сторінці газопостачальної компанії.

Побутові споживачі зобов'язані щомісяця у встановлений термін передавати показники газових лічильників. Це забезпечить правильні нарахування у платіжках. Проте в окремих випадках це не рятує від завищених сум на рахунках.

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube
Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Так, у "Нафтогазі" пояснили, що компанія займається формуванням та розсилкою рахунків клієнтам на підставі даних, переданих від оператора ГРС.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube
Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

"Оператори ГРМ формують об’єми. До нашої компанії надходить лише об’єм, поданий Вашим оператором ГРМ, на цей об’єм ми робимо нарахування суми до оплати", - зазначили в компанії.

Неправильні нарахування. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply
Неправильні нарахування. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Отже, якщо споживач своєчасно передав показники лічильника, але сума в платіжці не сходиться, слід звернутися з уточненням до свого оператора ГРС. Можливо, саме він припустився помилки при передачі інформації "Нафтогазу".

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, трубу відрізали, а борги зростають: українців змушують платити за газ, яким вони не користуються.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader