/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F7ac9b2519bad47b50bd6e5d3923d4ffc.jpg)
Чи можливе позачергове обслуговування військових у відділеннях “Укрпошти”: Смілянський відповів
Допис військового прокоментувала менеджерка “Укрпошти”, нагадавши норми законодавства.
Колишній журналіст, а тепер військовий Олександр Рудоманов поцікавився, чи можливо зробити так, щоб усі військові могли поза чергою отримувати свої посилки у відділеннях “Укрпошти”.
Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
При цьому чоловік іронічно зауважив, що, крім отримання посилок, до поштових відділень приходять, щоб “поговорити з касирами”.
На допис відгукнувся керівник “Укрпошти” Ігор Смілянський, повідомивши, що з цього приводу в роботі є одна ідея.
“Подумаємо що можна зробити так, щоб не було суперечок, але прямо простих рішень немає. Але є одна ідея в роботі”, - написав він в коментарі.
Допис військового прокоментувала також менеджерка “Укрпошти”, яка нагадала, що відповідно до законодавства України позачергово у поштовому відділенні обслуговуються:
- учасники бойових дій та особи, прирівняні до них;
- особи з інвалідністю;
- діти з інвалідністю та особи, які супроводжують осіб з інвалідністю першої групи або
- дітей з інвалідністю;
- громадяни, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії).
Нагадаємо, "Укрпошта" дозволила громадянам отримувати відправлення без документів – за допомогою SMS-повідомлення.

