Саме таку кількість цінних призів, організатори англійського проекту AnyVoiceAnyDance, готові щороку розігрувати серед своїх підписників на Facebook сторінці, натомість за перегляди музичних відеокліпів на їхньому однойменному YouTube каналі.
З недавнього часу нікому невідомий проект намагається активно набрати обертів та привернути до себе велику увагу у мережі. Щодня викладаючи на своєму YouTube каналі п'ять музичних відеокліпів, організатори за рахунок проведення розіграшів призів стимулюють підписників їх перегляду. Незважаючи на неймовірні умови - 1.500 телефонів за 1 млрд переглядів кожного відео, проект має всі шанси незабаром вибитися в лідери YouTube.
На думку ряду експертів, встановлену високу планку вдасться подолати виключно у разі прозорості проведення розіграшів та реального отримання вищезгаданих призів переможцями. Що з цього вийде, покаже найближчий час.