Apple оголосила переможців премії App Store Awards 2023 року, відзначивши 14 застосунків та ігор для кожного зі своїх пристроїв: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch та Apple TV, а також ігрового сервісу Apple Arcade й за «культурний вплив». Переможців з-поміж майже 40 фіналістів обирала редакційна команда App Store.
Допомагаємо
Застосунки
iPhone App of the Year: AllTrails, від AllTrails, Inc.
iPad App of the Year: Prêt-à-Makeup, від Prêt-à-Template.
Mac App of the Year: Prêt-à-Makeup, від Prêt-à-Template.
Apple TV App of the Year: MUBI від MUBI, Inc.
Apple Watch App of the Year: SmartGym від Матеуса Абраса.
Ігри
iPhone Game of the Year: Honkai: Star Rail, від COGNOSPHERE PTE. LTD.
iPad Game of the Year: Lost in Play від Snapbreak Games.
Mac Game of the Year: Lies of P, від NEOWIZ.
Apple Arcade Game of the Year: Hello Kitty Island Adventure від Sunblink.
Переможці конкурсу «Культурний вплив» (Cultural Impact)
Pok Pok від Pok Pok
Розроблений з урахуванням інклюзивності, Pok Pok — це дитяча кімната, що пропонує універсальний простір для дошкільнят різного походження та здібностей, де вони можуть гратися, досліджувати та бачити світ як єдине ціле.
Proloquo від AssistiveWare
AssistiveWare — піонер у розробці застосунків для людей з обмеженими можливостями вже понад десять років — створює інструменти доповненої та альтернативної комунікації (AAC), які допомагають світові спілкуватися по-новому.
Too Good To Go від Too Good To Go
Дає змогу користувачам мінімізувати харчові відходи, зв’язуючи їх з ресторанами та магазинами, які мають надлишки непроданих продуктів за доступною ціною.
Unpacking від Humble Bundle
«Розпакування» поєднує медитативні пазли, щоб створити заспокійливий тріумф навколо знайомого досвіду змін і зв’язку.
Finding Hannah від Fein Games GmbH
«Знайти Ганну» — це барвиста гра про дорослішання із захованими предметами та інклюзивними і щирими історіями, яка досліджує силу зцілення та самопізнання.