Відео набирають тисячі переглядів
Агресивна реклама китайської водостійкої косметики стала популярною серед мільйонів європейців. На відео моделі з проблемною шкірою грубо вбивають в обличчя тональний крем та пудру, роблячи це у басейні чи під дощем.
Джерело: Телеграм-канал косметику FVINA BEAUTY.
Подробиці: У роликах в Тіктоці моделі використовується агресивний маркетинг, щоб привабити глядачів та покупців. І це працює, адже відео набирають тисячі переглядів. У рекламі дівчата із проблемною шкірою під дощем або у басейні вбивають у обличчя тональний крем, щоб показати його водостійкість. А потім мочать обличчя, прикладають до нього медичну маску та серветку, щоб точно розвінчати сумніви. До того ж, косметика ідеально лягає, створюючи ефект "другої шкіри".