Українці почали помічати дивацтва з платіжками за блакитне паливо. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на офіційній facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".
Споживач звернувся до "Нафтогазу" зі скаргою, що передані показники лічильника ігноруються і платіжки надходять із зовсім іншими нарахуваннями. Він припустив, що показники просто "накручують".
"Нафтогаз накручує показники. Передано одні показання, платіжка приходить за іншими", - написав українець.
Фахівці "Нафтогазу" поспішили розвіяти сумніви клієнта та запевнили, що компанія не має відношення до помилкових нарахувань, адже складає платіжки на підставі даних від облгазу.
"Розрахунок суми до оплати за постачання газу проводиться виключно на основі даних від Облгазу. У випадку, якщо за Вашим особовим рахунком здійснено некоректні нарахування об'єму, рекомендуємо Вам звернутись для корегування об'єму до найближчого до Вас центрального офісу або регіональної дільниці Вашого оператора ГРМ", - відзначили у компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Раніше знижка була, а тепер ні": клієнтка "Нафтогаз" скаржиться, що умови виконала, але обіцяного бонусу не отримала.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Щоб платити за фактичне споживання": "Нафтогаз" попередив усіх споживачів.