Кремлівська пропаганда через результати українського контрнаступу намагається впливати на електоральні процеси в США та країнах Європи.
Прийдешні вибори в Польщі та США активізували роботу російської пропаганди до створення фейків та формуванню суспільної думки, що допомога Україна не матиме результатів. Про це в коментарі Фокусу розповів політичний експерт Олег Лісовий.
"Кремль намагається посіяти недовіру, щоб уповільнити або повністю зупинити допомогу Україні. В країнах Заходу відбуваються електоральні процеси, тому мета Кремля – максимально зруйнувати довіру і підтримку, щоб нова влада після виборі не так підтримувала Україну. В хід йдуть наративи, що Україні скільки не допомагай, все одно не буде результату, вона не переможе. Схожі закиди й про зброю від Заходу, яка нібито неефективна в Україні", — сказав Лісовий.
У свою чергу, політтехнолог Сергій Гайдай відзначив, що російська пропаганда працює також на імідж Путіна, який реально знизився після невдалого заколоту Євгена Пригожина.
"В такий спосіб намагаються підвищити рейтинг Путіну, який його суттєво втратив на фоні заколоту Пригожина та відсутності здобутків на фронті. В Росії зростає відсоток підтримки так званої "окопної правди", за різними оцінками Пригожина підтримує понад 30% росіян. Путін навіть порушив свої страхи та пішов у народ, зверніть увагу на всі виходи до населення, спільні фотографії", — розповів Фокусу політтехнолог Сергій Гайдай.
Допомога Україна та успішність українського контрнаступу, що здійснюється за допомогою західного озброєння, також буде використано в ході виборчої кампанії Байдена. Простому американському виборцю не зрозумілі поняття "тенденції бойових дій", там успішність оцінюється в кількості звільнених кілометрів. Так само цей фактор можуть використовувати і суперники Байдена, вказуючи на провал контрнаступу та марність саме такої підтримки.
Більше читайте в матеріалі Фокуса "Поганий" контрнаступ. Чому західні ЗМІ підігрують російській пропаганді".