/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8f4110e4f5f23abe03c93b8b4e155540.jpg)
По-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни у поповненні рахунку через термінали
Зміни також торкнуться поповнення рахунку готівкою.
НБУ з 1 серпня змінює порядок проведення операцій з готівкою через платіжні термінали, який торкнеться також поповнення мобільних рахунків готівкою. Про зміни попередили на сайті мобільних операторів, зокрема Vodafone.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7c4b3b2af71d638182eb3e9c2aa9312a.jpg)
"Оновлений порядок передбачає обов'язкову ідентифікацію платника при поповненні мобільного рахунку", – повідомляє пресслужба сайту.
Уточнюють, що на вказаний номер мобільного телефону прийде одноразовий пароль або він передаватиметься за допомогою телефонного дзвінка, який платник введе на екрані платіжного пристрою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F02d8c0e35ee026225d40ad94eb196a06.jpg)
На сайті "Київстару" опублікували детальну інструкцію:
- До внесення грошей необхідно вказати свій номер телефону, оскільки на нього надійде вхідний дзвінок. Якщо немає, можна замовити відправку SMS.
- Далі для підтвердження операції вводяться останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик, код із SMS або повідомлення у месенджері.
- Потім вноситься необхідна сума до платіжного терміналу.
Якщо поповнюється рахунок іншої особи, необхідно:
- Вказати номер телефону абонента, рахунок якого поповнюватиметься.
- За запитом про ідентифікацію ввести мобільний номер, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.
- Внести в поле пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок, або код повідомлення.
- Внести суму.
"Зверніть увагу, що вищеописані інструкції актуальні лише під час поповнення в терміналах фірмових магазинів "Київстару", — для інших терміналів процес може відрізнятися
У разі оплати карткою ідентифікація відбувається автоматично.

