У Києві стане менше маршруток: КМДА розірвала 20 договорів із приватними перевізниками
У Києві стане менше маршруток: КМДА розірвала 20 договорів із приватними перевізниками

У Києві стане менше маршруток: КМДА розірвала 20 договорів із приватними перевізниками

У столиці скоротилася кількість маршруток приватних перевізників. Порівняно з 2021 роком випуск на маршрути у цьому сегменті знизився на третину.

Про це виданню Вечірній Київ повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

Як зазначив голова Департаменту Валентин Кульбако, причини цього різні: частина перевізників припинила бізнес у столиці, а іноді учасники порушують умови договору на перевезення, укладені з містом.

Так, з початку поточного року Служба перевезень провела понад 100 перевірок дотримання перевізниками умов укладених договорів щодо організації перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у режимі маршрутного таксі.

Деяким транспортним компаніям направили пропозиції щодо усунення порушень чи повідомлення про розірвання умов договору. А з низкою приватних перевізників розірвали орієнтовно 20 договорів.

Кульбако зазначив, що найчастіше серед порушень було невиконання окремими перевізниками інвестиційних зобов'язань – рухомий склад на маршрутах не оновлювався. Крім того, деякі компанії замінювали тип рухомого складу на маршруті: транспортні засоби не відповідали умовам договору за параметрами, пасажиромісткістю, роком випуску тощо.

Деякі перевізники порушували схеми руху, змінювали число транспортних засобів на маршруті, не мали дозвільних документів, у салонах транспортних засобів було пошкоджено сидіння, а деякі не обслуговували маршрути.

"Департамент здійснює реорганізацію маршрутної мережі - закриває автобусні маршрути, що працюють у режимі маршрутних таксі, та збільшує кількість рухомого складу на маршрутах КП "Київпастранс", - пояснив Кульбако.

Він додав, що зараз Київпастранс не обслуговує автобусні маршрути загального користування, які працюють у режимі маршрутного таксі.

Також він розповів, що однією з переваг комунального транспорту стала автоматизована система оплати проїзду, яка у маршрутках не прижилася.

Нагадаємо, ми повідомляли, що перший та єдиний маршрут №444, що курсує від Виставкового центру до вулиці Метрологічної, у Києві відмовився від безготівкового проїзду.

Теги за темою
Україна Київ
Джерело матеріала
loader
loader