"Нафтогаз" дав рекомендації українцям, які сумніваються у правильності сум у платіжках та не хочуть платити за "повітря". Відповідна інформація з'явилася на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.
Українець звернувся до "Нафтогазу" і запитав, що можна зробити, щоб не платити за "повітря", ймовірно, маючи у вигляді неправильні нарахування у платіжках за газ. У компанії відповіли, що рекомендують робити у такій ситуації.
"У такій ситуації рекомендуємо Вам звернутися для коригування обсягу до найближчого до Вас центрального офісу або регіональної ділянки Вашого оператора ГРМ. Адже розрахунок суми до оплати за постачання газу здійснюється виключно на основі даних від облгазу", - йдеться у повідомленні.
У "Нафтогазі" пояснили, що перерахунок суми у платіжці проводиться лише після того, як облгаз передасть скориговані дані, надані споживачем.
"Щойно ми отримаємо скориговані дані від облгазу, за особовим рахунком буде здійснено перерахунок суми до оплати", - додали в газопостачальній компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка поскаржилася, що "Нафтогаз" "повісив" борг, що не існує: "Має подарувати 1500 грн?"
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, що буде, якщо не передати показання електролічильника: всі споживачі повинні про це знати.