На початку 2023 року в Росії налічувалося 736 авіалайнерів, проте їх число до 2026 року скоротиться вдвічі.
Як повідомляється в звіті консалтингової компанії Oliver Wyman про перспективи розвитку світової авіагалузі, до 2033 року спад буде трохи компенсований, і складе 25%, до 554 одиниць. Тому що Росія почне заміщати західні судна літаками власного виробництва, але це стане можливо тільки в другій половині десятиліття.
За оцінкою Oliver Wyman, 76% іноземних літаків, експлуатованих російськими перевізниками, до цього ж 2033 року, будуть розібрані на запчастини.
Проблема з цивільною авіацією в РФ - деталі
Європейське агентство з безпеки польотів (European Union Aviation Safety Agency, EASA) призупинило сертифікати придатності літаків усіх авіакомпаній РФ через санкції проти Росії.
7 квітня 2023 року стало відомо про те, що в російських аеропортах почалися проблеми зі спецтехнікою. Аеропорти агресора не можуть зареєструвати і використовувати низькопідлогові автобуси, пасажирські трапи та іншу спецтехніку.
На тлі масових антиросійських санкцій, введених у зв'язку з вторгненням РФ в Україну, агресор вперше в історії відправив свій літак на ремонт до Ірану.