Superjet 100, перший великосерійний пасажирський літак Росії, може перестати літати через дефіцит свічок запалювання. Раніше свічки для російсько-французьких моторів SaM146 поставляли з США. Але поставки були припинені на тлі введення проти Росії санкцій за повномасштабне вторгнення в Україну, і виник дефіцит, пише "РБК" з посиланням на співробітників авіакомпаній.
Минулого місяця перший заступник гендиректора російської авіакомпанії "ІрАеро" Володимир Панфілов написав у Мінпромторг РФ лист, в якому попередив, що частині парку Superjet "протягом найближчого часу" загрожує поступове повне припинення польотів через брак свічок.
Однак гендиректор "ІрАеро" Юрій Лапін стверджує, є кілька запасних свічок, і тому проблеми можливі, але в майбутньому. "Ростех" збирається виготовляти свої свічки і заявляє, що поставки почнуться вже цього року.
Загрози для російського Superjet 100
Sukhoi Superjet 100 – російський пасажирський літак, призначений для перевезення від 87 до 108 пасажирів на відстань до 4,6 тисяч кілометрів. Використовується російськими авіакомпаніями на внутрішніх авіарейсах. Це перший великосерійний пасажирський літак Росії, випускається з 2007 року. Розроблявся компанією "Громажданские самолеты Сухого" за участю французьких та італійських компаній.
У літаках використані двигуни SaM146 виробництва французької компанії Safran, яка залишила російський ринок на тлі повномасштабної війни в Україні. Це призвело до подальших проблем РФ з їх використанням.
Експерти пояснювали, що заміна двигунів на російські ПД-8 – непомірно дорога (можна порівняти з вартістю всього літака).
Вас також можуть зацікавити новини:
- Виробник двигунів для російських Superjet100 зупинив їх техобслуговування і ремонт
- Авіакомпанії Росії почали розбирати літаки на запчастини через санкції - Reuters
- Ніж у спину: Китай не впускає більше половини літаків російських авіакомпаній