/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1878d82c4d3984c2df849c2e09c37a82.jpg)
Відмовили у виплаті по дитячій страховці: клієнтка "Привату" поскаржилася на банк
Клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на проблеми зі страховкою, яку вона оформляла через банк. Їй відмовили у виплаті грошей на дитину, яка отримала травму. Справу по страховці закрили завчасно.
Про це жінка розповіла на сайті "Мінфіну".
За словами клієнтки "Привату", її дитина отримала вуличну травму - пошкодження зв'язок гомілкостопу. У страховій їй відмовили у виплаті, бо ця травма нібито не є страховим випадком. Однак жінка перечитала договір і побачила, що відмовити у виплаті грошей можуть через розрив зв'язок в колінній чашечці. Але у її дитини травма була зовсім інша - розтягнення зв'язок в гомілкостопі.
"Більш того, страховий менеджер вказала, що не надана виписка з ПІБ, датою травми й звернення, причиною, діагнозом, лікуванням. У неї явно погано або із зором, або з мисленням, тому що в довідці з травмпункту все це зазначено. Ще панянка сказала, що поки йде лікування - справа на розгляді, і мені ще потрібно надати сканкопію свідоцтва про шлюб, а також виписку після закінчення лікування. Сьогодні зайшла довантажити свідоцтво, а справа моя закрита і ніхто навіть не попередив, і не дочекалися виписки про пройдене лікування", - поскаржилася клієнтка "Привату".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fb385002a31bb0432dcdac0b449418138.jpg)
Вона зазначила, що закрила всі страховки для всіх членів своєї сім'ї, які були оформлені через "ПриватБанк". За словами жінки, вона чекає реакції та участі від банку, але тепер співпрацювати з організацією вона майже не хоче.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F0bef73f6ea5021c1da945e8c5e98f516.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F9c063321e22a4f6d69e33ceeee162413.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F8b968e048b1eeb183ec80dbbbaab49c1.jpg)
У "Приваті" на скаргу клієнтки, яка незадоволена страховкою, відповіли. Там підтвердили, що заявка на виплату коштів по даному страховому випадку дійсно закрита. Але, як вказали в банку, жінка може знову подати заявку і її нібито заново розглянуть.
Раніше УНІАН вже повідомляв, що клієнтка "Привату" поскаржилася на епопею зі спадком. За її словами, в банку "вкрали" депозит її померлого брата.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Клієнт "Привату" обурився "внутрішніми правилами" банку: що сталося
- Клієнтка "Привату" втратила гроші через збій банкомату: реакція банку її шокувала
- "Приват" знищує карти, "з'їдені" банкоматом: клієнтам роз'яснили сувору міру
