Соціальна мережа Instagram склала прогноз соціальних трендів серед молоді на 2022 рік. Дослідження наголошувало на інтересах покоління Z. Так, в трендах буде усвідомленість, дбайливе ставлення до природи й нова мода, зовсім несхожа на "люкс".
Підсумки опитування компанія вже опублікувала в мережі. У документі зазначено, що в дослідженні бралися до уваги думки 1200 осіб, віком від 14 до 23 років.
Гумор і меми
Тренд на абсурдний гумор піде на спад. А ось меми про криптовалюту, ферми для майнінгу і інвесторів, які вкладаються в біткоіни, стануть більш популярними.
Благодійність та соціальна активність
Більша частина опитаної молоді розповіла, що вони стежать за акаунтами організацій, які займаються благодійністю або активізмом. Підлітки планують жертвувати більше грошей для нужденних і на розв'язання проблем з екологією. Також покоління Z хоче більше знати про соціальний порядок, тому підлітки хочуть читати більше інформації про це.
Їжа і готування
У 2022 році в трендах виявиться домашня їжа. Молодь буде прагнути вивчати нові рецепти. Серед трендів, які вже виділив Instagram, є домашня випічка хліба, молекулярна кухня і правила змішування коктейлів.
Здоров'я і спорт
Третина опитаних заявила про важливість медитацій і емоційного благополуччя. Психічне здоров'я опиниться в трендах серед молоді. Покоління Z хоче піклуватися про ментальний стан, але і не планує забувати про здорове тіло.
У 2022 році в трендах виявляться домашні тренування. Майже половина опитаних вже практикує заняття спортом з відео та онлайн-тренувань.
Ігри та контент
У 2022 році в трендах продовжать перебувати онлайн-ігри, які стали більш популярними на тлі карантинів і локдаунів. Набирати популярність будуть стріми та VR-концерти в ігрових всесвітах. Також молодь все більше цікавиться NFT.
"Кожен п'ятий опитаний чекає випуску більшої кількості віртуальних речей від великих брендів, щоб мати можливість одягати свого цифрового аватара", - зазначено в дослідженні.
Кар'єра та освіта
Майже всі опитані заявили, що освіта все ж є досвідом, який отримують в реальному світі. Однак більша частина представників покоління Z вважає, що вища освіта втрачає свою цінність.
У 2022 році молодь буде відповідально ставитися до роботи, проте багато хто розцінює працю лише можливістю для заробітку. Майже 70% опитаних вважають, що робота є частиною обов'язків, але не основною частиною життя людини. На тлі цього практично стільки ж молодих людей заявили, що готові отримувати менше грошей, але працювати більш "осмислено".
Краса і мода
У 2022 році молодь, втомлена від домашнього одягу і спортивних костюмів, які більшості доводилося носити під час карантинів, перенесе у світ моди бажання бачити більше радості. Покоління Z хоче відійти від "важкого люксу", на зміну йому прийде"темна академія". Прихильники цієї течії люблять класику, філософію і прагнуть бути схожими на студентів з Оксфорда.
Ще одним трендом, який прогнозує Instagram, є "гоблінкор" - тяга до нейтральних природних відтінків і всього природного. Таку течію експерти вважають переосмисленням готики. Молодь буде прагнути створювати образи з вінтажного одягу, багато хто готовий купувати її в секонд-хендах і протистояти тим самим надлишковому виробництву.
В тренді також буде веганська косметика - "чисті" засоби, створені виключно з рослинних компонентів. У 2022 році стане модним "косметичний мінімалізм" - використання мінімуму товарів і засобів.
Також вас можуть зацікавити новини:
- Від політиків до бізнесменів: журнал "Фокус" назвав 100 найвпливовіших українців
- Половина українців відчувають порушення своїх прав і свобод - опитування
- Сода вже не буде "лікувати рак": Рада прийняла закон про якість підручників
Автор: Поліна Кузенко