Нові тарифи на вантажоперевезення зроблять "УЗ знову прибутковою - ЗМІ
Нові тарифи на вантажоперевезення зроблять "УЗ знову прибутковою - ЗМІ

Нові тарифи на вантажоперевезення зроблять "УЗ знову прибутковою - ЗМІ

УЗ більше не буде збитковою: нові тарифи принесуть до 18-20 млрд грн на рік / фото УНІАН

Після громадських обговорень тарифи на залізничні вантажоперевезення можуть зрости до 18-20 млрд на рік.

Про це заявив журналістам міністр інфраструктури Олександр Кубраков, пише видання Мінтранс

За його словами, нова тарифна політика дозволить УЗ залучити додатково 2 млрд грн в цьому і 10 млрд грн в наступному році.

Мінінфраструктури заявляє, що в новій тарифній політиці розглядатиме позиції всіх сторін — у тому числі громадськості. Так, наприклад, українські аграрії наполягають на більш жорстких заходах, ніж ті, що були оприлюднені в проекті наказу про зміну коефіцієнтів, що використовуються для формування тарифів на перевезення вантажів.

Нагадаємо, сьогодні МІУ оприлюднило для обговорення проект наказу Про зміну коефіцієнтів. Міністерство пропонує поступово збільшити тарифи на перевезення групи вантажів першого тарифного класу на 8% з 1 вересня 2021 року, а з 1 січня 2022 року збільшити їх ще на 20,4%. Також пропонується збільшити тарифи на перевезення вантажів другого тарифного класу на 8% з 1 вересня 2021 року і ще на 6,5% з 1 січня 2022 року.

Йдеться про ще більші тарифні ставки, і наповнення бюджету Укрзалізниці за рахунок основних користувачів української ЖД - металургів.

«Це рекордне збільшення тарифів. Вперше мова йде не про індексацію тарифів, а про зближення класів. Це дозволить вже в цьому році Укрзалізниці залучити додаткові 2 млрд грн, а в наступному – рекордні 10 млрд грн», – пояснив у коментарі MINTRANS міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

При цьому, за його словами, представники галузевої громадськості наполягають на ще більшій уніфікації тарифів.

"Сьогодні ми отримали перші листи від громадськості, які наполягають на ще більшій уніфікації і беззбитковості перевезень вантажів, що дозволить залучати щорічно до 18-20 млрд грн. Ми чуємо аграріїв і розуміємо, що основний обсяг вантажоперевезень - це руда і вугілля. Виходячи з цього ми і будемо вибудовувати нову тарифну політику", - підкреслив він, додавши, що остаточне рішення про ставки тарифів буде прийнято за результатами громадського обговорення.

У поточному році Укрзалізниця збиратися наростити дохід від вантажоперевезень до 72 млрд грн. 

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Укрзалізниця закінчила 2020 рік зі збитком в 11,6 млрд грн. Президент Володимир Зеленський повідомляв про необхідність вивести УЗ з беззбиткового стану.

"Ми знову міняємо, тиснемо, всі тиснуть, щоб змінити керівництво УЗ. Це буде постійно, поки не прийде керівник, який змінить всі ланки - від середньої, вищої до нижчої", - додав він.

За його словами, Укрзалізниця - стратегічна компанія, але треба думати, як мати там партнерство з приватними інвесторами.

"Вважаю, що без них буде дуже складно. Це підприємство-банкрут вже багато років. І тільки силою, тільки посадками там можна навести порядок", - сказати президент.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Григорій Бондар

Теги за темою
Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader