Єврокомісія почала офіційне розслідування проти американської корпорації Facebook у справі про можливе порушення антимонопольного законодавства при роботі сервісу з продажу товарів - Facebook Marketplace.
Про це повідомила комісар ЄС з питань конкуренції Маргрете Вестагер, пише DW.
У Єврокомісії підозрюють, що, коли конкуруючі компанії рекламують свої послуги на Facebook, корпорація може отримувати комерційно цінні дані, в тому числі про переваги споживачів, і потім використовувати їх проти суперників.
У самій компанії заперечують усі звинувачення. "Ми продовжимо в повному обсязі співпрацювати зі слідством, щоб показати, що підозри безпідставні", - підкреслюють у концерні.
Реклама в Facebook
Сервіс Facebook Marketplace працює з 2016 року. Там продаються, серед іншого автомобілі, велосипеди, меблі, одяг, смартфони. Використання майданчика - безкоштовне, фінансується він коштом реклами. У компанії кажуть, що завдяки сервісу збільшують свою цільову аудиторію і розширюють список послуг для користувачів.
За підсумками першого кварталу 2021 року прибуток Facebook виріс до 9,5 млрд доларів, що майже в два рази вище показника того ж періоду 2020-го. Зокрема, виручка від реклами зросла на 46%, до $25,4 млрд. Зросла також кількість активних користувачів Facebook: у березні вона склала 2,85 млрд осіб.
Всіма соцмережами і месенджерами концерну, в який входять Instagram і WhatsApp, за місяць скористалися 3,45 млрд осіб. На зростання доходів Facebook позначилося значне збільшення обсягу реклами в соцмережі.
Вас також можуть зацікавити новини
- Єврокомісія відкрила дві антимонопольні справи проти Apple
- 40 американських штатів судитимуться з Facebook - The Washington Post
- Дочірня компанія Google в Україні заплатила мільйон гривень штрафу
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Олександр Топчій