![Данцю після критики поїзда УЗ влаштували показове прибирання вагона](https://thumbor.my.ua/C6roJUUepvM2ueSVu2dd2Zj64K4=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fbc61d10be1fec964e5a03e740659c40c.jpg)
Данцю після критики поїзда УЗ влаштували показове прибирання вагона
![УЗ влаштувала показову мийку вагона / Страна](https://thumbor.my.ua/sW2uqJr8RlC_EUKnNionFauZL0o=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F6bad09be4cc5d0ea663be35537970227.jpg)
Журналіст з Данії Йоханнес Вамберг Андерсен, який ранішепрославився миттям брудного вікна у вагоні поїзда "Укрзалізниці", зумів поспостерігати за процесом підготовки рухомого складу до рейсів.
Як пише "Страна", данцю провели екскурсію і влаштували показове прибирання вагона. На захід, крім журналіста, покликали керівника пасажирського напрямку УЗ Олександра Перцовського і міністра інфраструктури Владислава Криклія.
Журналіст запропонував українським чиновникам виділити 20% дорожнього фонду з проекту "Велике будівництво" на поліпшення залізничної інфраструктури. А Криклій навіть ініціював створення онлайн-системи, де пасажири зможуть дізнатися дату миття кожного вагона. За словами Андерсена, на всі пропозиції та зауваження чиновники говорили "так-так", але без конкретики.
"Хоча у мене була конкретна пропозиція: докупити "головки" до поїздів Хюндай. Але Перцовський сказав, що це занадто дорого. А як інакше? Для реформи потрібна політична воля на вищому рівні, навіть вище міністра інфраструктури. У залізницю держава повинна вкладати гроші", - вважає він.
![На зустріч прийшли чиновники МІУ і УЗ / Страна](https://thumbor.my.ua/-SldTVH9i_W7I8uZ8PFUV0hkbUs=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fa1882eed5833ab15f0bf8cc8e5eb03a6.jpg)
Після цього перед іноземцем показово вимили вагон поїзда: на очах Андерсена чотири співробітниці "Укрзалізниці" зайнялися генеральним прибиранням.
"Цей акт показового прибирання був заздалегідь запланований. Цікавий момент: вагон мила бригада з чотирьох жінок середнього віку. Це традиційно для країн СНД: жінки несуть на собі тягар важкої фізичної праці. Вони прийшли зі спецшвабрами і помили переді мною один вагон поїзда вручну. Мовляв, це таке весняне прибирання. У них немає закритого опалювального приміщення, тому, я так зрозумів, що взимку вагони взагалі не миються. Коли температура нижче 5 градусів. Це було таке непряме пояснення, чому той самий вагон, який я мив, був брудним. Але я їздив на цьому поїзді багато разів - вагони брудні завжди: і навесні, і взимку, і влітку", - повідомив Андерсен.
За словами журналіста, навіть сам міністр інфраструктури Криклій залишився незадоволений якістю прибирання. Виявилося, що навіть після миття вагон залишається брудним.
"Міністр провів рукою по жовтій смузі на вагоні - вона так до кінця і не відмилася. Вагон навіть після прибирання залишається брудним. Криклій сказав, що треба поміняти технологію миття, відчитував підлеглих", - згадує Андрерсен.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Юрій Годован
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)