Порноакторка Джозефіна Джексон почала рекламувати бетон. Розповідає, що робити, щоб він тверднув
Порноакторка Джозефіна Джексон почала рекламувати бетон. Розповідає, що робити, щоб він тверднув
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F08511eea669a6105c22f4d17f37bb4d6.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F733926f29459ad2ac0aaa09ed2f83251.png)
Ваша Антоніна цими днями, як і багато українців, занурена у серіал із кадровими змінами в уряді. Тому за вранішньою кавою думала щось сумне про мінкульт, стратком і що ж буде із телемарафоном. Дуже переживаю за вас, колеги.
Але переживати довелося недовго, бо, копаючись у пошті, я побачила листа про Джозефіну Джексон та бетон. Бренд «Бетон від Ковальської» надіслав прес-реліз із радісним повідомленням про запуск інформаційної кампанії «Твердий стандарт». А її обличчям стала експертка з твердості Джозефіна Джексон.
«Це колаборація, яку всі точно запам’ятають: акторка та промислова компанія об’єдналися, щоб поговорити про бетон. Це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном. Технічно та серйозно, хоча й з відчутною грою змістів. Мета кампанії – звернути увагу професіоналів будівельної галузі на технічні аспекти, які впливають на довговічність та якість бетонних конструкцій, але часто ігноруються на практиці», – хваляться виробники бетону.
У відео Джозефіна грає психологиню, до якої прийшов клієнт-будівельник, який жаліється, що щось у нього не твердішає.
Цільова аудиторія ролику – будівельники, до яких звертаються із усією романтичністю та навіть трішки поетичністю: «У центрі сюжету – твердість. Та, яка приходить не одразу, а вимагає правильного догляду. Адже навіть найкращий бетон не стане надійною опорою, якщо з ним поводитися недбало. Як і в стосунках, тут важлива не тільки хімія, але й турбота. А стійкість, довговічність і міцність народжуються під впливом температури, вологи й часу».
Що ж, така ідея, думаю, має спрацювати. У ній явно має місце ще й переосмислення усих цих бігбордів із сексуальними кралечками, які рекламують цей самий бетон. Або дрелі. Чи будь-що інше у форматі тіл ай кен гет май сатісфекшн. Таку рекламу палко критикували роками за сексизм і її, здається, таки стало значно менше.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Faffb2ba4932ddc6d1abbad66ea8aa030.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F2ded802801e5b75f92ec9f648d8c3997.jpg)
Разом із тим, усі ці приколи про твердість – суперзаїжджена тема, коли йдеться про бетон.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F679cd1cd8b174ef77e862f96cf3bcc5c.jpg)
Вочевидь, щоб у соцмережах їх бува не зашакалили, «Бетон від Ковальської» превентивно дають комент самої Джозефін Джексон:
«У центрі всіх відеороликів – жінка. Але не як образ чи об’єкт, а як особистість. Тож проєкт не про секс – він про виклик, злам стереотипів і свободу. Свободу виглядати так, як ти хочеш, говорити те, що думаєш, і бути там, де тебе раніше "не чекали" –хоч у кіно, хоч на будівництві. Я певна: жодної об’єктивізації тут немає. Все було продумано до деталей – від сценаріїв до одягу. Команда справді переживала, щоб образ не був вульгарним чи занадто сексуалізованим. І їм це вдалося. Тонкий гумор, легкий флірт – але без порушення меж».
Ну, що ж, ваша авторка сподівається, що обійдемося без скандалу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F08511eea669a6105c22f4d17f37bb4d6.png)

