Перші користувачі iPhone глибоко віддані всій екосистемі Apple
Перші користувачі iPhone глибоко віддані всій екосистемі Apple

Перші користувачі iPhone глибоко віддані всій екосистемі Apple

Згідно з недавніми даними від Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), покупці iPhone, які частіше оновлюють свої телефони — конкретно протягом двох років або менше — швидше за все володіють додатковими продуктами Apple, такими як iPad і комп'ютери Mac.

Цих клієнтів описують як "найшвидші оновлювачі", і вони демонструють чітку поведінкову модель, яка відрізняє їх від тих, хто тримає свої iPhone протягом тривалого часу. Наприклад, приблизно 67% усіх покупців iPhone також володіють iPad, і 36% володіють комп'ютером Mac.

Однак ці цифри значно змінюються, якщо сегментувати дані на основі того, як швидко споживачі оновлюють свої iPhone. З тих, хто замінює свої iPhone кожні два роки або менше, і робить це рано в циклі, CIRP говорить, що 69% володіють iPad, і 42% володіють Mac.

На противагу, серед тих, хто тримає свої iPhone протягом трьох років або більше, CIRP говорить, що лише 62% володіють iPad, і лише 29% володіють Mac.

9cd95fa82eb58469dee24de3b14fb0df.jpg (50 KB)

Однією з причин вищих показників володіння iPad та Mac серед швидких оновлювачів може бути вартість та доступність альтернатив. Наприклад, Apple iPad мають довший життєвий цикл, ніж iPhone, і є більш доступними, що робить їх легшим доповненням до технічної колекції людини.

Навпаки, Mac є дорожчими і стикаються з прямою конкуренцією з менш дорогими ПК на Windows і Chromebook. В результаті, володіння Mac є сильним показником лояльності до бренду Apple.

Крім того, частота, з якою споживачі оновлюють свої iPhone, може відображати їхні загальні витрати на технології. Ті, хто готовий часто оновлювати свої телефони, ймовірно, будуть інвестувати в інші висококласні продукти Apple.

Що це означає для ринкової стратегії Apple

Ці інсайти пропонують цінні висновки для ринкової стратегії Apple. Компанія може використовувати лояльність швидких оновлювачів, надаючи їм ранній доступ до нових продуктів або ексклюзивні пропозиції на аксесуари, такі як iPad та Mac.

Стратегія винагороджує їхню лояльність і заохочує подальші інвестиції в екосистему Apple.

Більше того, розуміння поведінки повільніших оновлювачів — тих, хто тримає свої iPhone протягом трьох років або більше — може допомогти Apple визначити можливості для ефективнішого залучення цих клієнтів, наприклад, за допомогою так званих "суперциклів".

Пропонування угод на обмін або просування переваг інтегрованої екосистеми Apple може заохотити цих споживачів частіше оновлювати свої пристрої та досліджувати додаткові продукти.

"Схоже, що швидкість, з якою власник iPhone оновлює свій старий телефон, або навпаки тривалість часу, протягом якого вони тримають свій старий телефон, допомагає визначити, яким типом клієнта Apple вони є," розмірковує CIRP.

"Часті оновлювачі, ті, хто володіє телефоном два роки або менше, здаються більш активними клієнтами Apple, тоді як більш терплячі оновлювачі виглядають менш відданими екосистемі Apple."

Источник материала
loader
loader