Нова політика Ілона Маска щодо Twitter призвела до безпекових проблем та поширення неприпустимого контенту. Зокрема, нові алгоритми соцмережі сприяють поширенню пропаганди.
Жахлива нова політика соцмережі
Австралійський регулятор оштрафував соцмережу Х, раніше відому як Twitter, на 610 500 австралійських доларів – приблизно 386 000 доларів США. Причиною стала відмова надати інформацію про те, скільки часу необхідно платформі на те, щоб відреагувати на матеріали жорстокого поводження з дітьми на платформі та методи, які вона використовувала для виявлення.
З огляду на суму, яку заплатив Маск за компанію, сума штрафу є невеликою. Однак, цей факт став потужним репутаційним ударом, адже рекламодавці почали менше інвестувати у компанію. Причиною цього є припинення модерації більшості вмісту та відновлення тисячі заборонених облікових записів.
Одразу після того, як Маск став керівником Twitter, він заявив, що "пріоритетом номер 1 є усунення експлуатації дітей". Однак питання австралійського регулятора, як соцмережа протидіє грумінгу керівництво відповіло, що Х це "не той сервіс, яким користуються молоді люди.
Ба більше, соцмережа підтвердила, що активна робота щодо виявлення матеріалів про жорстоке поводження з дітьми в публічних публікаціях припинилася. Це сталося після того, як Маск викупив компанію. А щодо приватних повідомлень, то Х відповіла, що наразі вони не можуть виявити такий контент, адже "технологія все ще знаходиться в розробці".
Звинувачення у поширенні пропаганди
Раніше Європейський Союз заявив, що нова політика Ілона Маска щодо Х (Twitter) сприяє поширенню російської пропаганди. Кількість акаунтів, які підконтрольна Кремлю різко збільшилася після того, як компанія змінила старі безпекові стандарти.
Також мільярдер вилучив платформу Х з добровільного кодексу поведінки для боротьби з дезінформацією, пом’якшив правила щодо вмісту публікацій та скоротив персонал контролюючих органів.
Окрім цього, раніше провладні пропагандистські ЗМІ мали відповідне маркування. За керівництва Маска такі позначки прибрали. А нова політика щодо "купівлі" верифікації дозволила поширювати дезінформацію на ширшу аудиторію.