Українська креативна індустрія припиняє роботу з компаніями, що не вийшли з російського ринку
Українська креативна індустрія припиняє роботу з компаніями, що не вийшли з російського ринку

Українська креативна індустрія припиняє роботу з компаніями, що не вийшли з російського ринку

Маніфест уже підтримали 27 креативних агенцій.

Провідні креативні, медіа, маркетингові та PR-агенції України 22 серпня опублікували маніфест про припинення співпраці з тими компаніями і брендами, які все ще не вийшли з російського ринку. Зокрема, маніфест підписали Banda, GRAPE, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute та інші.

«Поки ми тут, в Україні, співпрацюємо з брендами, що не вийшли з Росії, європейці, які втратили гідність, не чують нашого зворотного зв’язку. Тому настав час його надати. Півтора року повномасштабної війни — це межа. Зворотний зв’язок формують дії, а не слова», — йдеться в маніфесті.

У такий спосіб представники креативної індустрії спільно з платформою з пошуку роботи Work.ua зробили публічним формування інституту репутації у своїй галузі.

На сайті маніфесту оприлюднено перелік компаній, які доєдналися до нього, їх уже 27. Також є перелік тих, хто поки не визначився загалом 16, і тих, хто його не підтримує — наразі 0.

На сайті викладена онлайн-форма, за допомогою якої компанія може долучитися до маніфесту. Потрібно вказати назву та сайт компанії, ім’я та прізвище уповноваженої особи, а також обрати варіант «Підтримуємо» або «Не підтримуємо».

Нагадаємо, 10 серпня платформа з пошуку роботи Work.ua заявила про припинення співпраці з компаніям та брендам, які не пішли з Росії. Йдучи на цей крок, компанія розірвала контракти, сукупною вартістю понад 5 мільйонів гривень.

Додамо, у Київській школі економіки створили сканер штрихкодів, який визначає товари компаній, що досі не вийшли з російського ринку. У базі застосунку на основі ChatGPT дані про понад 7500 компаній.

Фото: creative.work.ua

Теги по теме
санкции
Источник материала
loader
loader